top of page

קונסטרוקטור - להרחבת הבית

בעת תכנון בית יוקרה, אנו משתדלים לקחת כמה שיותר צרכים בחשבון, בהווה או בעתיד, ומנסים לצפות את השתנות צרכינו בחלוף הזמן.


עם זאת, פעמים רבות דברים בלתי צפויים מתרחשים, המשפחה מתרחבת, נדרשת תוספת בנייה להכנסת מתקנים חדשים לבית הפרטי או שפשוט מתברר עם הזמן שחזיתות הבית סגורות לאור ואוויר ואנו רוצים לפתוח אותו יותר אל החצר. לכל שינויי המבנה שמערבים את שלד הבניין, נזדקק לשירותיו של קונסטרוקטור.


מתי נזדקק לשירותי קונסטרוקטור בהרחבת הבית?

הקונסטרוקטור, כפי ששמו מרמז, אחראי לכל רכיבי הקונסטרוקציה של הבית. כלומר, חלקי השלד היסודיים של הבניין. לכן, אלו מרכיבי הבית ששינויים בהם ידרשו אישור קונסטרוקטור:


מדרגות – גרמי מדרגות מהווים חלק ממבנה השלד של הבית ומעורבים בהם תקני בטיחות רבים. ללא אישור קונסטרוקטור לא יאושרו המדרגות.

עמודים – עמודי הבניין מהווים תמיכה משמעותית לבניין ויציבותו לאורך זמן. כל שינוי במבנה העמודים דורש בדיקה ואישור של קונסטרוקטור מקצועי.

קירות תומכים – הזזת קירות ללא אישור קונסטרוקטור עשויים להסתיים באסון.


הקונסטרוקטור יבחן את המבנה הקיים ואת העבודה המתוכננת בו ויאשר כל הריסה, הזזה או תוספת המתוכננת במידה ותימצא בטוחה ומתאימה.





כל פתרונות הקונסטרוקציה תחת קורת גג אחת

לכל שינוי במבנה שלד הבית - מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה תספק לך שירות מקצועי, מקיף ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. החברה מנוהלת על ידי מהנדסת בניין מוסמכת בעלת תואר MSc מהטכניון. הצוות המקצועי של מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה מורכב מכל קשת אנשי המקצוע בטווח רחב של שירותים.


מלבד אישורי קונסטרוקטור נוכל לספק אישורי תכניות חשמל, שירותי אינסטלציה ומערכות מים.

אדריכלית מוסמכת ומנוסה תספק לך תכנון אדריכלי מלא למבנה הבית החדש.

שירותי קונסטרוקטור לליקויי בנייה ומתן פתרונות חדשניים לכל צרכי הבנייה.

גם לאחר תום עבודות הבניין, נוכל ללוות אותך בכל צרכי העיצוב החדשים בבית. מפתרונות חלוקת חללים, תאורה, ריהוט ועד לגימור הסופי, צבע, הלבשת הבית והום סטיילינג.


נציגינו ממתינים לפנייתך

לאחר תיאום פגישת ייעוץ, נוכל לבחון יחד את הצרכים התפורים לפי מידותיך ולתת לך שירותי קונסטרוקטור מדויקים ואת כל השירותים הנלווים שבית יוקרה עשוי להזדקק להם. לייעוץ מקצועי וצמוד על ידי מומחים מובילים בתעשייה, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר עוד היום.


bottom of page