top of page

קונסטרוקטור לתכנון בית יוקרה | שדרוג הבית

קונסטרוקטור הוא למעשה מהנדס שתפקידו לדאוג ליציבות המבנה ולחוזק של השלד של הבית. בהחלט אפשר לומר שקונסטרוקטור הוא איש המקצוע החשוב ביותר בעת בניית בית פרטי בכלל ובית יוקרה בפרט כיוון שבבתים אלו יש חשיבות עצומה ליסודות של המבנה וללא מבנה בטוח וחזק לא ניתן לבנות לאחר מכן את היופי והפאר שאתם מתכננים. החוכמה היא לבחור קונסטרוקטור שיידע לעשות את השילוב המנצח של בנייה בטוחה וחזקה לצד מראה מדהים ומעוצב במיוחד, בסופו של דבר אתם ובני משפחתכם מעוניינים להתגורר בבית לאורך שנים וליהנות גם מהיופי שלו וגם להיות בטוחים בתוכו.





קונסטרוקטור – גם במקרה של שדרוג הבית

חשוב להדגיש שקונסטרוקטור לא נחוץ לכם רק בעת בנייה מחדש של בית פרטי אלא גם כאשר מדובר על שדרוג של מבנה קיים. תפקידו העיקרי כאמור של איש המקצוע הוא לדאוג ליציבות המבנה ולעוצמה של השלד של הבית ואת זה הוא עושה על ידי בדיקת התקנים של הבנייה והתאמתם למבנה שלכם, בדיקת החומרים בהם משתמשים הקבלנים, בחינת היציקות של המבנה וכמובן השגרת האישורים המתאימים כדי שתוכלו גם לבנות בית חזק וגם לבנות לפי החוק.


שבירת קירות, הרחבת חללים בבית, הוספה של מדרגות ועוד

הקונסטרוקטור כאמור נכנס לחיינו לא רק כאשר אנחנו בונים בית חדש מאפס אלא גם כאשר אנחנו מעוניינים לבצע שינויים גדולים כמו הוספת קומה, הוספה של מדרגות בתוך הבית, שבירה של קירות, הגדלת החלל בבית, בניית שביל גישה, הוספת חנייה ופעולות נוספות.

השינויים יכולים להיות בעקבות רצון שלנו לשנות אווירה בבית או בעקבות שינויים משמחים אחרים כמו הרחבת המשפחה למשל. לא משנה מהי הסיבה שבגינה אנחנו עושים שינוי משמעותי בבית, חשוב שנבחר קונסטרוקטור מקצועי, מנוסה ובעל ההכשרה המתאימה כי רק כך נוכל להבטיח לנו ולמשפחה שלנו מגורים בטוחים ורגועים בתוך הבית.


לא רק עבור קונסטרוקציה –עיצוב, מים ואינסטלציה, מערכות חשמל ועוד

כאשר אתם מחפשים עסקה משתלמת במיוחד תפנו לחברה מנוסה ומקצועית שיכולה לספק לכם לא רק שירות של קונסטרוקציה אל גם שירותים אחרים. מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה בבעלות אורית חמרה היא חברה אשר עוסקת בתחום כבר למעלה מ-11 שנים ומועסקים בה מהנדסים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה כדי שאתם תקבלו בדיוק את השירות הנדרש.

בנוסף לשירות עבור המבנה עצמו של הבית תוכלו לקבל אצלנו גם שירותים אחרים כמו עיצוב פנימי של הבית, חיבור תשתיות למים ולחשמל, עצות לריהוט הבית וזו רק ההתחלה. כמו כן, תקבלו אצלנו עבודה מקצועית וקפדנית של אדריכל וכך למעשה האנשים שאחראיים על המבנה וצורת הבית שלכם יגיעו מאותה חברה ויבינו זה את זה טוב הרבה יותר.



הדרך לבית החלומות רצופה תהליך ארוך ומסורבל. או שלא...

כולנו חולמים על בית חלומות עם גינה גדולה לילדים ומרחבים גדולים בבית אבל לפעמים יש מציאות ויש חלומות ולא תמיד הם מסתדרים האחד עם השני. על מנת להגיע באמת לבית החלומות שאתם רוצים ועל מנת למנוע תהליך ארוך ומסורבל עליכם לבחור אנשי מקצוע נכונים ומתאימים לפרויקט שלכם.

בוודאי נתקלתם בחברים או בני משפחה שבנו בתים ולא היו מרוצים עד הסוף מהתהליך עצמו או מהתוצאה הסופית ועל מנת למנוע מצב כזה עליכם לבחור אנשי מקצוע מהשור הראשונה ולא לקחת סיכונים מיותרים. אנחנו במאיה אדריכלות וקונסטרוקציה מציעים לכם תהליך פשוט וקל, תהליך שבו אנחנו עושים עבורכם את העבודה הקשה ותהליך שבסופו תזכו ל קבל בדיוק את הבית שתמיד רציתם ולספק לעצמכם ולבני משפחתכם בית חלומות אמיתי.

bottom of page