top of page

קונסטרוקטור | להרחבה ותוספת בניה

מתכננים הרחבה של הבית? אתם צריכים קונסטרוקטור מקצועי ומנוסה

החיים שלנו מלאי הפתעות ולעיתים גם אחרי שתכננו בדקדקנות את בית היוקרה שלנו מגיעות הפתעות שמצריכות מאיתנו לעשות שינויים בבית. לעיתים מדובר במתקנים חדשים לבית הפרטי שלנו, לעיתים מדובר על חזית בית סגורה שצריך לפתוח, לעיתים מדובר על קיר שצריך לשבור ובכל המקרים האלו ועוד מקרים אחרים אנחנו זקוקים לקונסטרוקטור מקצועי ובעל ניסיון שיעשה עבורנו את השינוי בצורה הרבה יותר בטוחה והרבה יותר מקצועית.





מהו תפקידו של הקונסטרוקטור?

כפי שאפשר בוודאי להבין מהשם של מקצועו, קונסטרוקטור אחראי על המבנה, על השלד של הבית ובין היתר הוא אחראי על כל שינוי מהותי שנעשה בבית וקשור בצורה כזו או אחרת למבנה הכללי של הבית. במקרה של שינויים גדולים כמו הוספת מדרגות, הוספה או הורדה של עמודים בבית שאחראים בין היתר על היציבות שלו, הזזה או שבירה של קירות תומכים ועוד נדרש אישור של קונסטרוקטור מוסמך ומקצועי. ללא אישור זה גם לא תוכלו לבצע את השינויים באופן חוקי וגרוע מכך תסכנו את חייכם וחייהם של בני המשפחה שלכם. הקונסטרוקטור שיגיע לביתכם יבחן מכל הכיוונים את המבנה של ביתכם ויהיה אמון על כל תוספת, שבירה, הסרה או הזזה כך שהבית ימשיך עדיין להיות יציב ובטוח למגורים גם אחרי השינוי.


כל האישורים שאתם צריכים במקום אחד

מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה היא הכתובת שלכם לכל שינוי שאתם מעוניינים לעשות בביתכם. החברה מתנהלת על ידי צוות מקצועי שכולל את כל אנשי המקצוע ומעל כולם נמצאת בראש הפירמידה מהנדסת בניין מוסמכת שלמדה בטכניון - אחד ממוסדות הלימודים המובילים בישראל ובעולם כולו.

קונסטרוקטור אם כן, לא רק אישורים הקשורים למבנה של הבית תוכלו למצוא אצלנו אלא גם סיוע בכל הקשור לתכניות חשמל, שירותי אינסטלציה ומערכת המים, גם תכנון אדריכלי מדויק ומקצועי, גם מתן פתרונות לליקויים שאתם מגלים בבית שלכם, גם מעצבת מקצועית שתדאג לכל פתרונות העיצוב בביתכם ואלו רק חלק מהשירותים שאנחנו נוכל לספק לכם.


אז למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר עוד היום

חשוב להדגיש שכל התהליך נעשה שיתוף פעולה מלא שלנו ושלכם, המטרה העיקרית שלנו היא להתאים את השינויים לצרכים שלכם והכל בעזרת שירות מקצועי ולאחר פגישת ייעוץ בתחילת התהליך. אל תחכו ואל תמשכו סתם את הזמן, התקשרו אלינו עוד היום ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

bottom of page