top of page

קונסטרוקטור לבית פרטי




איך בוחרים קונסטרוקטור לבית הפרטי שלנו?

קונסטרוקטור הוא למעשה הדרך שלנו להגיע לבית החלומות שלנו, מדובר במהנדס בניין המתמחה בכל התחום הקשור לשלד הבית ולחלקים החשובים שלמעשה מאפשרים לבית לעמוד יציב ובטוח לאורך זמן. תפקידו העיקרי של הקונסטרוקטור הוא לוודא כי אין פגמים בשלד הבית, לוודא כי הבית יציב ובטוח למגורים ולדאוג להיתר בנייה מסודר שיאפשר לנו גם לבנות בית מעוצב כפי שתמיד חלמנו וגם בית בטוח כדי שנוכל להיות רגועים שאנחנו שומרים על חיינו ועל חיי משפחתנו.

החיים מזמנים לנו הפתעות ושינויים כל העת ובהתאם לכך אנחנו גם צריכים להיערך בהתאם מבחינת הבית בו אנחנו מתגוררים. רגע לפני שאתם קובעים עם המעצב או האדריכל עליכם לקחת בחשבון שגם הקונסטרוקטור הוא איש מקצוע שאתם חייבים שילווה אתכם לאורך כל הדרך.


בחירת הקונסטרוקטור – על מה מומלץ לשים דגש?

ראשית, חשוב מאוד שאיש המקצוע שאנחנו בוחרים יהיה בעל ניסיון של לפחות מספר שנים בתחום הבנייה ובמקרים מסוימים אף לבחון היטב מהיכן מגיע הניסיון שצבר ובאילו פרויקטים הוא היה שותף. שנית, לוודא כי הקונסטרוקטור שמולכם הנו איש מקצוע מוסמך ובימים שלנו שבהם יש לא מעט שרלטנים אין שום בושה לבקש להציג בפניכם את הרישיון בתוקף. באותו נושא, מומלץ לבחור איש מקצוע בעל ההכשרה המתאימה וחשוב לומר כי גם הנדסאי בניין עשוי לשמש כקונסטרוקטור. שלישית, לא בוחרים איש מקצוע ללא המלצות והדרך הטובה ביותר לבחון את איכותו של איש המקצוע שעומד לפניכם היא לפנות ללקוחות הקודמים עמם עבד.


מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה – הבחירה הטבעית

מסיידת החברה הנה אורית חמרה והיא עובדת בתחום למעלה מעשור וזאת לאחר שקיבלה תואר MSC בהנדסת בניין מאחד ממוסדות הלימודים המובילים והגדולים ביותר בישראל. החברה תהיה שם לצדכם לאורך כל תהליך הבנייה ולא רק עבור שירותי קונסטרוקציה אלא גם עבור תחומים אחרים כמו חשמל, עיצוב פנים, אינסטלציה, הום סטיילינג ועוד. החברה מעניקה ללקוחותיה עבודה מקצועית וניסיון רב בתחום, ליווי צמוד משלב התכנון ועד שלב ההיתרים וכמובן שירות מצוין.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לתאם עם קונסטרוקטור פגישת ייעוץ ואנחנו כבר ניקח את זה משם, אנחנו מבטיחים להעניק לכם את כל הסיוע עד שתרגישו שהגעתם לבית החלומות שלכם.

bottom of page