top of page

קונסטרוקטור | הפרמטרים החשובים בעת בחירתו

בעת הרחבת ביתכם הקיים או בהקמתו מאפס אתם צריכים לידכם את אנשי המקצוע המוכשרים והמנוסים ביותר. מלבד המעצב, האדריכל, הקבלן או כל איש מקצוע אחר עליכם לבחור קונסטרוקטור בעל הכשרה מתאימה ובעל הניסיון הדרוש בתחום כדי להבטיח שביתכם יהיה יציב ושהשלד של המבנה יהיה חזק מול כל הדברים מסביב. בעת הבחירה באיש המקצוע עלינו לשים דגש על הניסיון, ההכשרה המתאימה, רישיון העבודה וכמובן המלצות קודמות.

הניסיון - אין לבחור קונסטרוקטור שיבנה עבורכם בית פרטי במידה ואין לו את הניסיון הדרוש, רק איש מקצוע או חברה בעלי הניסיון המתאים יוכלו להבטיח לכם שאכן תגיעו לבית החלומות שלכם.

ההכשרה - לרוב קונסטרוקטור הוא מהנדס שלמד את התחום ובעל תעודה מתאימה אבל גם לכל מהנדס יש התמחות מסוימת והתפקיד שלכם לוודא שההתמחות או הלימודים הספציפיים של המהנדס שנמצא מולכם תואמים את העבודה שאתם צריכים ממנו.

רישיון העבודה - זה אולי יפתיע חלק מכם ואולי לא אבל יש כמה אנשי מקצוע שמרשים לעצמם לעבוד ללא ההסמכה המתאימה. טרם העבודה בקשו מהקונסטרוקטור שלכם להציג לכם רישיון עבודה מתאים, זו בכלל לא בושה.

ההמלצות - לכל איש מקצוע מצליח יש מאחוריו רשימה של לקוחות מרוצים. בקשו לראות עבודות קודמות ואף לדבר עם לקוחות קודמים, זה בוודאי יגרום לכם להבין לעומק מיהו איש המקצוע שעומד מולכם.





איש המקצוע שיגשים לכם את החלום הגדול

תפקידו העיקרי של קונסטרוקטור אשר מתמחה בבתים פרטיים או בתי יוקרה הוא למעשה לדאוג שהשלד של הבית, שהמבנה עצמו יהיה חזק ויציב מול מזג האוויר ומול כל גורם אחר שיכול לעשות נזק למבנה ובמקרים קיצוניים אף לגרום לו להתמוטט. למעשה, קונסטרוקטור הוא האיש שיכול להגשים לכם את החלום ולגרום לכם לחיות בבית החלומות שתמיד רציתם. עבודה מדויקת ומקצועית של הקונסטרוקטור תוביל לכך שאתם תגורו בבית בטוח ותוכלו להיות בטוחים שמשפחתכם מתגוררת בבית מצוין, חזק ויציב.


מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה – כי זה לא הזמן לקחת סיכונים מיותרים

קונסטרוקטור בעלי החברה ומייסדת החברה 'מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה' היא אוריה חמרה, בעל תואר MSC מאחד מוסדות הלימודים הגדולים ביותר בישראל. למעלה מעשור שהיא עוסקת בתחום באופן אישי וכיום היא גם מעסיקה עבורכם את טובי אנשי המקצוע שיכולים לעשות עבורכם את ההבדל בין החלום הגדול המתגשם מול עיניכם לבין מציאות עגומה שטופחת על פניכם. כשאתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים וכאשר אתם מעוניינים לדעת בחרתם נכון תבחרו במאיה אדריכלות וקונסטרוקציה כי זו הדרך הבטוחה שלכם כדי להשיג את הבית שתמיד רציתם ולהגיע לעבר היעד שלכם.



הרבה מעבר לשירותי קונסטרוקציה - כל מה שאתם צריכים במקום אחד

מלבד שירותי קונסטרוקציה שאתם מקבלים מאיתנו אתם זוכים לעוד מגוון רחב של שירותים הכוללים גם שירותי אדריכלות, עיצוב פנים, חיבור תשתיות מים, תשתיות חשמל ואפילו ריהוט הבית. למעשה אתם זוכים לקבל את כל השירותים הנחוצים עבור ביתכם החדש במקום אחד ואתם לא צריכים להתרוצץ בין מספר אנשים מקצוע ומספר חברות כדי להגיע לבית המושלם שתמיד רציתם. שירותי קונסטרוקציה בבית פרטי הם למעשה הבסיס שעליו אפשר להלביש את הדברים האחרים, אצלנו אתם פשוט יכולים לקבל את כל השירותים הנדרשים ולבנות מאפס את ביתכם החדש או כמובן לשנות ולשדרג את ביתכם הקיים עקב כל סיבה שהיא.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט ליצור עמנו קשר ומכאן אנחנו כבר נעשה את העבודה עבורכם. אנחנו מבטיחים לכם לא רק שירות מקצועי על ידי אנשי המקצוע הטובים והמנוסים ביותר אלא גם רמת שירות גבוהה, ליווי מתחילת הפרויקט ועד סופו וכמובן מחיר משתלם שלא יקרע לכם את הכיס.

bottom of page