top of page

קונסטרוקטור - המלצות

כיצד מומלץ לבחור קונסטרוקטור בעת בניית בית פרטי

בניית בית פרטי היא התגשמות חלומם של אנשים רבים, רגע בו ניתן לתכנן, לבנות ולהבטיח את העתיד של המשפחה שלך. מכיוון ומרבית האנשים אינם מעורבים בפרויקטים מסוג זה יותר מפעם אחת בחייהם, שירותיו של הקונסטרוקטור נשארים חבויים אך הם נחוצים כמו שהם מחויבים על פי החוק.






אז מי הוא הקונסטרוקטור?

קונסטרוקטור הינו מהנדס מוסמך המחזיק בהתמחות בשלדי מבנים והוא קריטי לתהליך הבנייה של כל בית. האחריות של הקונסטרוקטור היא לוודא כי המבנה עומד בכל הסטנדרטים והדרישות החוקיות וכי אין פגמים ביציבות, בהרכב או בשלמות המבנה. לאחר שהקונסטרוקטור מוודא שהמבנה אינו מסוכן הוא מספק את אחד האישורים הנחוצים לקבלת היתר בנייה.


על פי אילו קריטריונים יש לבחור קונסטרוקטור?

ראשית, יש לוודא כי הוא באמת קונסטרוקטור

מעבר לכך שעבודה עם אדם ללא רישיון תציב מכשולים רבים בעתיד הפרויקט שלך, היא תשים אותך ואת משפחתך בסיכון. מסיבה זו, יש לדרוש לראות את רישיון הקונסטרוקטור ולוודא כי הוא בתוקף.


הכשרה מספקת היא לא מספיקה

למרות שכל הנדסאי בניין יכול להציע שירותים של קונסטרוקטור, מומלץ לעבוד עם איש מקצוע אשר התמחה במתן שירותי קונסטרוקציה ובפרט שירותים הרלוונטיים לסוג המבנה והבנייה שלך.


אין חכם מבעל הניסיון

קונסטרוקטור בעל ניסיון רב יוכל לעזור לך לזרז את תהליכי העבודה, להסב את תשומת לבך למקומות מסוכנים, להגן עלייך מפני טעויות ועיגולי פינות של אנשי מקצוע ואפילו להציע לך אפשרויות לחיסכון. מומלץ לחפש קונסטרוקטור בעל ניסיון בפרויקטים הדומים לפרויקט שלך.


רשימת לקוחות עבר

קונסטרוקטור בעל רשימה מרשימה של פרויקטים מוצלחים מאחוריו יהיה הבחירה המובילה עבורך. מומלץ לבקש ולראות פרויקטים אשר ליווה הקונסטרוקטור, להבין מה היה התפקיד שלו ואפילו לדבר עם לקוחות עבר בכדי לוודא כי העבודה אכן נשמרת איכותית לאורך זמן.


מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה – שירות שיעשה לך חיוך ומקצועיות שתאפשר לך לישון בשקט בלילה

מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה הינה חברה מקצועית אשר הוקמה על ידי אוריה חמרה העוסקת בתחום כבר למעלה מאחת עשרה שנים ומחזיקה בתואר הנדסת בניין MSc מטעם הטכניון. החברה מציעה ליווי מלא לכל לקוחותיה לאורך כל שלבי הבנייה, החל משלב התכנון, דרך קבלת ההיתרים ועד לקבלת טופס 4. שירותי הקונסטרוקטור שלנו הינם מלאים ואנחנו לוקחים אחריות מלאה על הביקורות שאנו מבצעים.

בנוסף לשירותי הקונסטרוקציה שלנו, אנחנו יכולים להציע לך סיוע ומענה לכל צרכי הבנייה שלך. מגוון המומחים הנמצאים איתנו יוכלו לסייע לך בכל היבט בבית החדש שלך - אינסטלציה, חשמל, עיצוב פנים, ריהוט ועוד.

אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר ולתאם פגישת ייעוץ בה נוכל לשמוע את צרכי העיצוב והתכנון של הבית החדש שלך, לספק את כל המידע הנחוץ לך ולעזור לך לבנות את הבית בו יתאפשר לך לחיות את החיים שתמיד רצית.

bottom of page