top of page

מהנדס קונסטרוקציה - פיקוח מציל חיים

בשנים האחרונות, נרשמו כמה אסונות קשים בתחום הבינוי שנגרמו עקב ליקויים משוועים במבנה.


קריסת החניון באזור התעשייה רמת החייל

בספטמבר 2016, נפער חור עצום באזור התעשייה השוקק והחניון רחב הממדים קרס על כל יושביו. קריסת החניון נגרמה עקב כשל הנדסי ולכן אחת השאלות הראשונות שנשאלה בתחקיר הייתה האם ליווה את התהליך מהנדס קונסטרוקציה. בתחקיר הראשוני אכן התגלה שמהנדס לא היה נוכח בבניית החניון.


קריסת המרפסות בחדרה

ב-2016, קרסה מרפסת בבניין דירות עקב כשל כפיפה וגרמה בתגובת שרשרת לקריסתן של מרפסות נוספות. בתחקיר התגלה כי הקריסה התרחשה עקב חוסר במוטות ברזל התורמים ליציבות המבנה.





קריסת פרגולות במבנים שונים

בבתים פרטיים, אזורים מסחריים ובמבני ארגונים שונים, דווחו קריסות של פרגולות וסככות שונות. הגורמים לקריסה הם מגוונים:

· נזקי מזג האוויר פוגעים במבנה הפרגולה ושלג שנערם באזורי הצפון וירושלים עשוי לגרום לפרגולה לקרוס מעומס המשקל.

· שימוש בחומרים שאינם מותאמים למבנה.

· בנייה ללא פיקוח מהנדס.


בכל פרויקט בינוי או שינוי מהותי במבנה פרויקט קיים – נוכחות מהנדס קונסטרוקציה היא חובה

כל האירועים המצערים שציינו יכלו להימנע על ידי נוכחות של מהנדס קונסטרוקציה מוסמך ובעל רישיון שהיה עושה את עבודתו נאמנה. מומחה למבנה השלד המוכשר לזהות ליקויים פוטנציאליים ואת רכיבי הבניין השונים וחשיבותם ליציבות המבנה, יבטיח כי הפרויקט יהיה בטוח לשימוש ולא יחולו בו בהמשך ליקויים הדורשים תיקון או, חלילה, יקרוס ויגרום לנזקים ברכוש ובנפש.


מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה - שירותי מהנדס קונסטרוקציה ברמה הגבוהה ביותר

כבר מעל עשור שאנו מובילים את תחום שירותי הבניה על כל היבטיהם עם שירות ברמת בוטיק. מנהלת החברה, אוריה חמרה, הינה בוגרת ומוסמכת הטכניון להנדסת בניין ומחזיקה בצוות המקצועי מהנדס קונסטרוקציה מוסמך בעל רישיון שצבר ניסיון רב שנים בפרויקטים רבים ומורכבים.

יש לנו כל מה שנדרש לך בבנייה ובשיפוץ של הבית: מתכנון אדריכלי, דרך תכניות החשמל והאינסטלציה ועד לגימור והום סטיילינג, נספק לך ליווי צמוד ואיכותי עד הכניסה לבית החדש.

נשמח לענות לכל שאלה שעשויה לעלות לך על שירותי מהנדס קונסטרוקציה או שירות מקצועי אחר. לפרטים נוספים על השירותים המגוונים הזמינים לך אצלנו ניתן לפנות אלינו עוד היום.

bottom of page