top of page

מהנדס קונסטרוקציה | תחומי אחריות

מהנדס קונסטרוקציה הינו איש המקצוע האחראי על עמידות ושלמות החלקים היסודיים ביותר של המבנה, השלד של הבית. מעבר לכך שמהנדס קונסטרוקציה יעזור לך להבטיח כי הבית בטוח למגורים, האישור שלו הוא חובה חוקית לפרויקטים רבים של בניה ושיפוץ.





מתי יש ליצור קשר עם מהנדס קונסטרוקציה

הכישורים וההכשרה של מהנדס קונסטרוקציה מאפשרים לו לסייע לך לקראת כל שיפוץ, בנייה או בחינה של מבנה ולהבטיח כי המבנה אמין ובטוח.


ליווי במהלך בניית בית

מעבר לכך שליווי צמוד של מהנדס קונסטרוקציה יעזור לך לוודא שאף אחד מבעלי המקצוע אשר יסייעו לך לא יעגלו פינות על חשבון הביטחון שלך, לא ניתן לקבל היתר בנייה לא אישור של מהנדס קונסטרוקציה.


שיפוצים במבנה

שיפוץ עוזר לך להפוך את המבנה הקיים לרלוונטי עבור הצרכים שלך כיום ולעיתים קרובות הוא יכלול שינויים מבניים אשר יכולים להשפיע על עמידות ובטיחות המבנה או התשתיות הקיימות בו. בכדי לוודא שלשיפוץ לא יהיו תופעות לוואי מסוכנות, יש להיוועץ עם מהנדס קונסטרוקציה.


הגדלת הבית

הגדלת המבנה המקורי, בין אם מדובר בהוספה של פרגולה או חדר שלם, דורשת אישור מהעירייה אשר לא יתקבל ללא חתימה של מהנדס קונסטרוקציה מורשה.


אבחון ליקויי מבנה

סממנים לליקויים במבנה יכולים להופיע במגוון דרכים וכאשר הם כבר קונסטרוקטור נראים לעין, הנזק הנסתר יכול להיות משמעותי. מומלץ ליצור קשר עם מהנדס קונסטרוקציה מקצועי כאשר מזוהים במבנה סדקים, הצטברויות מים, נזילות, בליטות או שקעים ברצפה ובקירות.


אבחון גגות

גג הבית עומד בלחצים רבים ועין מקצועית תוכל לעזור לך לוודא שהגג שלך ימשיך לשרת אותך נאמנה ולא יקרוס תחת הלחץ ומעל לראשך. מהנדס קונסטרוקציה יאבחן את הגג שלך, יבחן את תכניות השיפוץ והשפעתן על הגג ויסביר לך את יכולות הגג שלך להחזיק מערכות אנרגיה סולארית, דוד מים ועוד.


מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה עוזרים לך לבנות עתיד בטוח

חברת מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה הינה חברה מקצועית ומנוסה אשר מסייעת ללקוחות במגוון רחב של פרויקטים. הודות לשנים רבות של ניסיון, צוות מוכשר והבנה מלאה של האחריות המונחת על כתפינו, אנחנו יכולים להציע לך מגוון רחב של שירותים הנדרשים לבניה ולשיפוץ. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר ולדעת שהעתיד שלך בטוח.


השירותים הנפוצים ביותר שלנו כוללים

· תכנון תשתיות החשמל והבית של המבנה.

· ביצוע כל שירותי האינסטלציה.

· ליווי של אדריכל מוסמך.

· ייעוץ וסיוע של מעצב הום סטיילינג.

· איתור ליקויים במבנה וסיוע בתיקונם.

bottom of page