top of page

מהנדס קונסטרוקציה - ליווי בהקמת פרגולה לבית

עד שנת 2014, דרש החוק הישראלי על מנת לקבל היתר להקמת פרגולה בבית הפרטי תהליך עמוס ניירת הכרוך בעלויות של אלפי שקלים. כיום, על מנת לאפשר לך ולבעלי בתים רבים בישראל פתרונות פשוטים ונוחים לבית, ההיתר נעשה פשוט וזול בהרבה. כל שנדרש על מנת לקבל את ההיתר הוא אישור בדיקת המבנה על ידי מהנדס קונסטרוקציה.


מה יבדוק מהנדס קונסטרוקציה עבור אישור הפרגולה?

  • מבנה הפרגולה – מאילו חומרים היא בנויה, באיזה אופן מחוברים החלקים וכיצד היא מרותקת לבית.

  • יציבות הפרגולה – האם היא עומדת בכל התקנים הנדרשים המבטיחים את עמידותה בפני עומסים שונים ופגעי מזג האוויר.

  • ריתוק הפרגולה לקרקע – תקינות ויעילות ברגיי העיגון או המתקן המחזיק את הפרגולה מרותקת לקרקע.

הרכבת פרגולה ללא אישור מהנדס קונסטרוקציה תגרור קנסות כבדים וסביר מאוד כי על מבנך יוצא צו הריסה. על מנת להבטיח את בטיחות השימוש במתקן על ידך, על ידי בני משפחתך ועל ידי האורחים השונים שיגיעו אל החצר, חשוב מאוד לקבל אישור מאת מהנדס מוסמך לאחר בדיקה מקיפה ומקצועית.




מאילו חומרים תורכב פרגולה מאושרת?

  • קונסטרוקציית אלומיניום.

  • עץ


יש לברר היטב עם היצרן ושירות ההתקנה שהפרגולה נבנית מחומרים איכותיים ומורכבת על פי התקנים. במקרה של פרגולה עם מנוע חשמלי, יש לוודא כי המכלול והמנוע בעלי תו תקן. בדיקה של מהנדס קונסטרוקציה תבטיח כי חומרי המבנה תקניים ואיכותיים וכי ההתקנה נעשתה באופן יציב ובטוח.




לטובת אישור מאת מהנדס קונסטרוקציה עבור הקמת פרגולה או לכל מטרות הבינוי שלך - מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה מבטיחה שירות איכותי ומהיר


בראש מאיה אדריכלות וקונסטרוקציה עומדת מהנדסת בניין מוסמכת בעלת תואר MSc מהטכניון.

מהנדס קונסטרוקציה בעל התמחות בבתים פרטיים המנוסה בבדיקת פרגולות יגיע אל ביתך ולאחר בדיקה מקיפה וצילום המבנה, ימסור לך תוך זמן קצר דו"ח מפורט ואת האישור שיש להמציא לעירייה.

לכל צרכי הבנייה והשיפוץ בביתך, נשמח לתאם עמך פגישת ייעוץ ולהתאים עבורך את חבילת השירותים המושלמת לצרכיך הייחודיים. לקבלת פרטים על אנשי הצוות המקצועיים שלנו והשירותים הזמינים לך, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר ולהתחיל לעשות טוב לבית שלך.


bottom of page